1GW- CLP international è China Railway 20 bureau anu in prughjettu di custruisce una grande centrale fotovoltaica in Kirghizistan.

U 18 di maghju, à a presenza di u presidente kirghisu Sadr Zaparov, di l'ambasciatore kirghisu in Cina Aktilek Musayeva, di l'ambasciatore cinese in Kirghizistan Du Dewen, di u vicepresidente di China Railway Construction Wang Wenzhong, di u presidente di China Power International Development Gao Ping, di u direttore generale di u dipartimentu di l'affari oltremare di China Railway Construction Cao Baogang è di altri, di Ibraev Tarai, ministru di l'Energia di u Gabinettu di u Kirghizistan, di Lei Weibing, presidente di u 20esimu Uffiziu di China Railway è secretariu di u Cumitatu di u Partitu, è di Zhao Yonggang, vicepresidente di China Power International Development Co., LTD., anu firmatu l'accordu quadru d'investimentu di u prughjettu di centrale elettrica fotovoltaica di 1000 MW in Issekur, Kirghizistan.

U direttore generale aghjuntu di l'Uffiziu di a Ferrovia Cinese 20, Chen Lei, era presente. Stu prughjettu adotta u modu d'integrazione di l'investimentu, a custruzzione è l'operazione. A firma riescita di stu prughjettu hè un successu impurtante ottenutu da u 20esimu Uffiziu di a Ferrovia Cinese durante u primu Summit Cina-Asia Centrale.

Wang Wenzhong hà presentatu a situazione generale di China Railway Construction, u statu quo di u sviluppu cummerciale à l'esteru è u sviluppu cummerciale in u mercatu di u Kirghizistan. Hà dettu chì China Railway Construction hè piena di fiducia in u sviluppu futuru di u Kirghizistan è hè disposta à piglià una parte attiva in a custruzzione di prughjetti di generazione di energia fotovoltaica, eolica è idroelettrica in Kirghizistan sfruttendu i so vantaghji in tutta a catena industriale è a so capacità di serviziu in tuttu u ciclu di vita, in modu da cuntribuisce à u sviluppu ecunomicu è suciale di u Kirghizistan.

Centrale fotovoltaica 1

Sadr Zaparov hà dettu chì u Kirghizistan hè attualmente in corsu di una seria di riforme in a so struttura energetica. U prughjettu di a centrale fotovoltaica Isekkul 1000 MW hè u primu prughjettu fotovoltaicu centralizatu à grande scala in Kirghizistan. Ùn solu beneficerà u populu kirghisu à longu andà, ma ancu migliurà assai a capacità di furnimentu energeticu indipendente è prumove u sviluppu ecunomicu è suciale è a prosperità.

I dirigenti pulitichi è u populu di u Kirghizistan anu prestatu molta attenzione à u prugressu di stu prughjettu. "U Kirghizistan, chì hà risorse idroelettriche abbundanti, hà sviluppatu menu di u 70 per centu di e so risorse idroelettriche è hà bisognu d'impurtà una grande quantità d'elettricità da i paesi vicini ogni annu", hà dettu u Primu Ministru kirghisu Azzaparov in una videoconferenza speciale u 16 di maghju. "Una volta finitu, u prughjettu migliurà assai a capacità di u Kirghizistan di furnisce elettricità in modu indipendente".

U primu Summit Cina-Asia Centrale hè u primu grande avvenimentu diplomaticu di a Cina in u 2023. Durante u summit, China Railway Construction è China Railway 20th Bureau sò stati ancu invitati à participà à a Tavola Rotonda di u Tagikistan è a Tavola Rotonda di u Kazakhstan.

E persone incaricate di l'unità pertinenti di a Custruzzione Ferroviaria Cinese, è e persone incaricate di i dipartimenti è unità pertinenti di a Sede Centrale di u 20esimu Uffiziu di a Ferrovia Cinese anu participatu à l'attività sopra menzionate. (Uffiziu Ferroviariu Cinese 20esimu)


Data di publicazione: 26 di maghju di u 2023